Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan tudom elkölteni az összegyűjtött pénzt?
Három lehetőség közül választhatsz. Le tudod vásárolni partnerboltjainkban, át tudod adni valaki másnak vagy ki tudod utaltatni a számlaszámodra. Utóbbi két esetben 4%+ÁFA összegrésszel csökkentett összeget kapod meg 1 banki munkanapon belül.
Mit kell tennem, ha az utalás ellenére továbbra is kapom a fizetésre vonatkozó tájékoztató üzeneteket?
Kérünk a támogatott gyűjtés pontos megnevezésével, az utalási igazolással és a pontos összeg megjelölésével keresd meg kollégáinkat a help@goood.hu e-mail címen.
Mi történik, ha nem érem el a gyűjtés célját?
Semmi gond. Nem kötelező a célt elérni, az összegyűlt összeget így is elköltheted, amire csak szeretnéd. Igaz ez arra az esetre is, hogy ha a célnál több pénz gyűlik össze.
Szükséges regisztrálnom?
Igen. Gyűjtést csak a goood.hu oldalon történő regisztrációval tudsz indítani, de ne aggódj, mert gyors és egyszerű. Elég megadnod a neved, emailcímed, és egy jelszót, amivel a gyűjtést létrehozod. Ezen kívül szükségünk lesz a számlázási adataidra, illetve a bankszámlaszámodra is arra az esetre, ha a gyűjtés lezárása után is küld valaki pénzt, vagy ha az összeg nem kerül felhasználásra. Így ezekben az esetekben is hozzád kerül a hozzájárulás összege.
Ha már előzőleg regisztráltál (úgyis, hogy más gyűjtéshez járultál hozzá), elég belépned az email címeddel és jelszavaddal.
A Facebook felhasználóddal még egyszerűbb a regisztráció.
Hogyan tudok hozzájárulni egy gyűjtéshez?
Nyílt gyűjtés esetén csak rá kell kattintanod a kiválasztott gyűjtésre és ezen belül a Hozzájárulok gombra.
Zárt gyűjtéshez meghívás után tudsz hozzájárulni. A gyűjtés szervezőjének van lehetősége megadni, hogy kik vegyenek részt egy gyűjtésben. Ha hozzá szeretnél járulni egy gyűjtéshez, de nem hívtak meg, meghívót tudsz kérni, amiről emailben tájékoztatjuk a gyűjtés szervezőjét.
Mennyi időm van rá, hogy elköltsem az összegyűjtött pénzt?
A gyűjtés lezárását követően 180 napod van rá, hogy rendelkezz az összegyűjtött összegről. Ha 90 nap után még mindig nem döntöttél arról, hogy vásárolsz-e egy partnerünknél, kiutalod bankszámládra vagy átadod másnak az összeget, akkor emailben emlékeztetőt küldünk róla.
Mi történik, ha az összegyűjtött pénzt nem költöm el időben?
Amennyiben nem költötted el a pénzt, akkor 180 napot követően visszautalásra kerül a gyűjtést indító számlaszámára.
Több célra is el tudok költeni egy gyűjtést?
Egy gyűjtést csak egy célra tudsz felhasználni.
Mennyi időn belül érkezik meg a kiutalt összeg?
Egy banki munkanapon belül.
Milyen fizetési módokkal tudok hozzájárulni?
A következő fizetési módok közül választhatsz: banki átutalás, bankkártyás fizetés vagy PayPal.
Ki járulhat hozzá a gyűjtésemhez?
A gyűjtést te szervezed, és te határozod meg, hogy nyílt vagy zárt gyűjtést szeretnél. Zárt gyűjtéshez csak az járulhat hozzá, akit te meghívsz. Meghívót emailben vagy Facebookon tudsz küldeni.
Nyílt gyűjtéshez pedig bármelyik regisztrált Goood Felhasználó hozzájárulhat.
Ha nem találtad meg a választ a kérdésedre, írj nekünk: